Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 METPNGRN/WHT

Novinka
Kód: 94924-12
-10 %
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 METPNGRN/WHT
214.990 Kč
193.000 Kč
s DPH
Ušetříte 21.990 Kč
Skladem
Jakou velikost vybrat?
U dodavatele - na dotaz
Pardubice - skladem vel. 58, 54
Hradec Králové - na dotaz
Praha - na dotaz
Přelouč - na dotaz

Popis produktu

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.

  • AERO VE VŠEM: Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.
  • PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ: Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.
  • BEYOND GENDER: Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je svévolné a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly, kde nejsou.
  • Tarmac SL8 Pro nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě Shimano Ultegra řady 8100 Di2 s měřičem výkonu, bezdušovým kolům Roval Rapide CL II a řídítkům Roval Rapide s představcem SL7. Jste připraveni závodit hned po vybalení z krabice.

Pohon

ŘAZENÍ

Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

PŘESMYKAČ

Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on

PŘEHAZOVAČKA

Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed

KAZETA

Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t

KLIKY

Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter

PŘEVODNÍKY

52/36T

STŘED

Shimano Threaded BSA

ŘETĚZ

Shimano Ultegra, 12-speed

Zapletená kola

DYNAMO

7.16 kg (15 lb, 12.6 oz)

DYNAMO

56cm

Kokpit

ŘÍDÍTKA

Roval Rapide Handlebar, carbon

PŘEDSTAVEC

Tarmac integrated stem, 6-degree

OMOTÁVKA

Supacaz Super Sticky Kush

SEDLO

Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

SEDLOVKA

S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

OBJÍMKA

Tarmac integrated wedge

Odpružení

VIDLICE

FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Rámová sada

RÁM

Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Zapletená kola a pláště

PŘEDNÍ KOLO

Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth

ZADNÍ KOLO

Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

PŘEDNÍ PLÁŠŤ

S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

ZADNÍ PLÁŠŤ

S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

DUŠE

Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve

Brzdy

PŘEDNÍ BRZDA

Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

ZADNÍ BRZDA

Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc

* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

 

Technické parametry

Sezóna 2024
Pánská/dámské/dětské unisex
Materiál Carbon
Odpružení Bez odpružení
Modelová řada Tarmac
Průměr kol 28"