KOLO PR.+ZAD.ROVAL TRAVERSE 650B FATTIE 16 CHAR

Kód: 30115-6027
-60 %
KOLO PR.+ZAD.ROVAL TRAVERSE 650B FATTIE 16 CHAR
14.999 Kč
6.000 Kč
s DPH
Ušetříte 8.999 Kč
Skladem
Dostupnost:
U dodavatele - Na dotaz
Pardubice - Na dotaz
Hradec Králové - Na dotaz
Praha - Skladem
Přelouč - Na dotaz
Vaše velikost není ve vybrané prodejně aktuálně dostupná? Nevadí, prodejnu označte při výběru dopravy, zboží Vám na ni dovezeme.

Popis produktu

Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 650b jsme mysleli na to, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Zároveň jsme zjistili, že jezdci na trailech očekávají pořádnou sadu kol, kterou jen nasadí a můžou vyrazit do terénu. Abychom zachovali příznivou cenu, rozhodli jsme se pro hliníkovou slitinu, která má všechny požadované vlastnosti a navíc vám v kapse zůstane dostatek peněz i na pivo po vyjížďce. Proberme teď detailněji ona očekávání. Například schopnost přežít nepovedené dopady bez nutnosti následného centrování nebo dostatečná lehkost pro rychlý a méně bolestný návrat nahoru na kopec. Obojí a ještě více ovlivňuje volba ráfku. V rámci vývoje nových ráfků vzali naši inženýři 45 mm široký ráfek z fatbiku, obuli ho do trailových plášťů 2.3 - 2.4 palce, aby zjistili jestli širší ráfek přináší nějaké výhody. 45 mm nakonec bylo až moc širokých, ale zaujaly nás výhody, které nabízí využití širšího ráfku. Tímto zjištěním jsme se z tradičního rozměru 19 - 23 mm posunuli více do šířky, která jak jsme zjistili, funguje nejlépe - 29 mm a tím dala výpletům přezdívku “Fattie”. Široký ráfek má pozitivní dopad na jízdu - lépe podpírá plášť pro lepší trakci, tím, že dovoluje vozit v plášti nižší tlak, navíc nárazy jsou absorbovány větší plochou, což snižuje riziko defektu, příp. poškození ráfku. A když tohle skombinujete s hravostí rozměru kol 650b, dostanete parádní hračku vhodnou jak pro stoupání, tak sjíždění. Patky ráfků jsou hladké, bez háčků, tzv. Zero Bead hook design, což zamezuje svléknutí nebo odfouknutí pláště při ostré jízdě a navíc je díky nim konverze na bezduše o to snazší. Po návrhu ráfku, s vědomím zachování dostatečné odolnosti při nízké hmotnosti, jsme je zapletli do vlastních nábojů z hliníkové slitiny, na 24 drátů vpředu a 29 vzadu pomocí drátů DT Swiss Revolution a niplů Pro Lock. Náboje se točí na zapouzdřených průmyslových ložiscích a využívají osvědčených vnitřností DT Swiss 360, které zajistí hladký chod po mnoho kilometrů. Abychom zajistili, že každé kolo je pořádně zapletené, rozhodli jsme se pro ruční zaplétání místo strojového. Člověk, narozdíl od stroje, je schopen zachytit drobné niance, které tvoří rozdíl mezi dobrým a výborným zapleteným kolem. Každá sada kol je dodávána s 11ti rychlostním ořechem SRAM XD, koncovkami na 142 mm a pravou koncovkou 142 mm pro 10ti rychlostní ořech. Ořechy lze zakoupit samostatně. Typ ráfku: slitinový pro dušové pláště, tubeless-ready, Zero Bead Hook design Materiál ráfku: vysokopevnostní slitina E5 Šířka ráfku: 29 mm (vnitřní) Typ výpletu předního kola: Radiální/Three-cross (1:1) Typ výpletu zadního kola: Three-cross (1:1) Počet paprsků: 24-hole přední, 28-hole zadní Typ paprsků: DT Swiss Revolution Typ matice: DT Swiss Pro Lock hexagonal Náboj předního kola: slitinové tělo, 15/20mm pevná osa, umožňuje instalovat koncovky Náboj zadního kola: CNC obráběné slitinové tělo, vysoce kvalitní DT 360 vnitřnosti, včetně 11ti rychlostního ořechu SRAM XX1 a koncovek 142 Včetně boční koncovky 142 pro 10 rychlostní ořech—ořech se prodává zvlášť Typ ložiska: zapouzdřené kazetové ložisko Způsob montáže: ručně postavené Každé kolo má i bezdušový ventilek, aby bylo trochu snazší přejít na bezdušový systém. Celková hmotnost páru zapletených kol: 1690 g